Menu
Košarica

Pogoji poslovanja

Splošni pogoji poslovanja
 
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine goricanka-trgovina.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami (ZVPNPP) in Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) ter mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje ter priporočili GZS.
 Splošni pogoji poslovanja opredeljujejo:
uporabo spletne strani goricanka-trgovina.si
pravice uporabnika;
poslovni odnos med ponudnikom in uporabnikom.

I. Upravitelj spletne trgovine
Polno ime: Goričanka, podjetje za trgovino, turizem in gostinstvo Trdkova d.o.o. 
Kratko ime: Goričanka d.o.o. 
Naslov: Trdkova 54, 9263 Kuzma
ID za DDV: SI50976117
Matična: 5391008000
(v nadaljevanju ponudnik)

II. Dostopnost informacij
Ponudnik se zavezuje, da bo uporabniku (kupcu) vselej zagotovil naslednje informacije:
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
- kontaktne podatke, ki kupcu omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo s ponudnikom (e-pošta, telefon),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- jasno in nedvoumno določene cene (razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza)
- možne načine plačila,
- časovno veljavnost ponudbe ter pogoje in roke za odstop od pogodbe ter strošek kupca ob vračilu izdelka,
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

III. Registracija uporabnika
Za uporabo spletne trgovine je potrebno opraviti registracijo uporabnika. Za registracijo fizičnih oseb so obvezna polja:
ime
priimek
naslov
poštna številka
kraj
telefon
elektronski naslov
geslo

Za registracijo pravnih oseb so obvezni naslednji podatki:
podjetje
naslov
poštna številka
kraj
telefon
elektronski naslov
davčna številka
geslo

Uporabnik jamči, da so vsi navedeni podatki resnični in točni. Spletna trgovina si pridržuje pravico preveriti vsakega uporabnika ob njegovem naročilu, in sicer s klicem na telefonsko številko, navedeno ob oddaji naročila.


IV. Varnost osebnih podatkov
Uporabnik se strinja, da spletna trgovina zbira, uporablja in obdeluje osebne podatke na uporabniškem računu uporabnika. Spletna trgovina se zavezuje, da bo z osebnimi podatki uporabnika rokovala v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in jih bo uporabljala in obdelovala izključno z namenom izboljševanja in uvajanja novih storitev v spletno trgovino.
Z oddajo naročila preko spletne trgovine Goricanka-trgovina.si uporabnik soglaša, da ponudnik z namenom izpolnjevanja ali uveljavljanja pravic iz pogodbenega razmerja in neposrednega trženja, vzpostavi, vzdržuje in upravlja z osebnimi podatki uporabnika za neomejeno časovno obdobje ter mu brezplačno pošilja novice: obvestila o novostih v ponudbi, o aktualnih dogodkih in aktivnostih ter mu pošilja reklamne letake preko elektronskih medijev, po pošti ali ga o njih obvešča s pomočjo telefonskih klicev in sms-sporočil. Osebne podatke uporabnika bo ponudnik uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje e-novice, ponudb, računov) in omenjeno obveščanje. Podatkov o uporabniku ponudnik v nobenem primeru ne bo predal nepooblaščenim oz. tretjim osebam. Uporabnik je seznanjen in soglaša, da za namene neposrednega trženja, ponudnik osebne podatke uporabnika uporabi tudi za obveščanje uporabnika (elektronsko in drugo) o svoji ponudbi  za pospeševanje prodaje in promocijo. To soglasje lahko uporabnik kadarkoli pisno prekliče. Zadostuje, da pošlje e-sporočilo na e-naslov, kjer v zadevo sporočila napiše: Odjava e-novic.
Hkrati ima uporabnik pravico vpogleda do podatkov, ki se nanašajo nanj, pravico zahtevati popravek, dopolnitev, blokiranje ali uničenje njegovih osebnih podatkov. Ponudnik bo ravnal s podatki uporabnika v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov. Če uporabnik ne želi, da se ga obvešča o novostih v ponudbi, o aktualnih dogodkih in aktivnostih in, če ne želi, da mu ponudnik pošilja e-novice, lahko svoje nestrinjanje s tem navede tudi v opombe v obrazcu za registracijo uporabnika (pred oddajo naročila).

V. Postopek nakupa
Nakup blaga na spletu je mogoč za registrirane uporabnike in za občasne uporabnike (goste). Registrirani uporabniki za prijavo vnesejo geslo in elektronski naslov, s katerim so se v sistem registrirali. Imajo možnost vpogleda v njihova dosedanja naročila. Uporabniki, ki na spletno blagajno vstopijo kot gosti, morajo ob vsakem nakupu vnesti  svoje osnovne podatke iz tretje točke splošnih pogojev.
 Postopek spletnega nakupa:
 Po uspešno opravljeni registraciji lahko uporabnik naroči izdelke na naslednji način:
 -   izbere artikle, ki si jih želi, jih doda v košarico s klikom na gumb »V košarico«;
-   iz košarice lahko kadarkoli odstrani izbrane artikle z gumbom »Odstrani «
-   med celotnim nakupom lahko uporabnik s klikom na "košarico" (desno zgoraj), spremlja izbrane artikle  v košarici, vključno s pripadajočo ceno, ki jih lahko tudi odstrani s klikom "Odstrani".
-   ko zaključi z zbiranjem artiklov, klikne na gumb »Na blagajno«;
-   pred dokončno oddajo naročila uporabnik določi:
            KRAJ DOSTAVE, ki je lahko njegov registriran naslov ali kateri drug naslov
            NAČIN DOSTAVE, kjer lahko uporabnik izbere plačljive dostave na dom 
ali prevzem na naslovu upravitelja. 
Pod opombe lahko uporabnik navede dodatne zahteve oziroma podatke v zvezi z dostavo, ki  jih bo upravitelj po svojih možnostih upošteval.
             OBLIKO  PLAČILA, ki se lahko izvede ob spletnem nakupu ali po povzetju.
 
-  pred dokončnim potrdilom naročila, se uporabniku izpiše specificiran račun naročenih izdelkov, kjer je razvidna  cena posameznega artikla, DDV in stroški dostave (v kolikor se dostava opravi)
  -pred oddajo naročila uporabnik pregleda nakupno košarico, izvede morebitne korekture in potrdi naročilo.
   -po končanem naročilu se uporabniku na registriran elektronski naslov pošlje potrdilo o izvedenem naročilu.
Uporabnik odgovarja za podatke, dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.

VI. Uporabniški račun
Registriran uporabnik lahko v rubriki "Moji računi" spreminja osebne registracijske podatke ter spremlja podatke opravljenih naročil ter drugih aktivnosti, ki mu jih portal omogoča.
 
Pregled dosedanjih nakupov
Registriran uporabnik lahko v okviru registracije spremlja zgodovino svojih naročil v rubriki "Pregled zgodovine naročil". Tam lahko pregleda datum naročila, datum dostave in vsebino naročila.
Nakupna pogodba
Oddano naročilo je osnova za izdajo računa, ki je hkrati pogodba med uporabnikom in ponudnikom. Vse pogodbe so shranjene na sedežu ponudnika ter na voljo uporabniku na vpogled. Nakupna pogodba je sklenjena v slovenskem jeziku.

VII. Cene
Cene v spletni trgovini  so navedene v EUR (€) in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe med ponudnikom in kupcem oziroma, ko kupec dobi sporočilo o statusu Naročilo potrjeno. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika, kupec pa ob potrditvi nakupa avtomatsko tudi prejme račun na vpisan elektronski naslov. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Ponudnik si pridružuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila. Izdelki v akciji so na voljo po navedenih akcijskih cenah do razprodaje zalog.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

VIII. Plačilo in prevzem blaga
Plačilo naročenega blaga se lahko izvede s plačilom preko plačilnega naloga (po predračunu) ter neposredno ob prevzemu izdelka na naslovu uporabnika (po povzetju).
Po oddaji naročila prejme uporabnik v primeru plačila po predračunu v roku 4 dni preko elektronske pošte pogodbo (račun) oziroma prejme račun ob dostavi izdelkov. 
Blago je v lasti ponudnika do končanega plačila blaga.
Nekatere fotografije artiklov so lahko simbolične.

IX. Dostava

Dostava poteka preko Pošte Slovenije (v nadaljevanju dostavna služba) za dostavo po Republiki Sloveniji. Stroške dostave krije kupec sam; razen, ko gre za brezplačno poštnino. Cena dostave je 4,50€. Vse cene vključujejo DDV.


Rok dostave

Naročeno blago odpošljemo v najkrajšem času od prejema naročila. Prizadevamo si, da paket dobite v najkrajšem možnem času in izdelke na zalogi največkrat dostavimo v roku 1-5 delovnih dni. Čas dostave se lahko nekoliko oddalji v primeru, da je potrebno na določeni izdelek s strani dobavitelja čakati dlje časa, v primeru, da izdelka ni na zalogi oziroma v predprazničnem obdobju.

Če se slučajno zgodi, da izdelka ni na zalogi, vas obvestimo o dobavnem roku po elektronski pošti ali pa po telefonu in zagotovimo, da je naročeno blago dostavljeno v najkrajšem možnem času.


V primeru morebitne zamude, nedostavljenega paketa oziroma kakršne koli napake s strani dostavne službe, ponudnik ne more biti odgovoren za morebitno nastalo škodo, ki je nastala v povezavi s tem. Prav tako ponudnik ni odgovoren za primere, ko paket ni dostavljen zaradi višje sile. Ponudnik ni dolžan organizirati alternatvnih načinov prevoza v primeru zamude oziroma nedostavljenega paketa s strani dostavne službe. 

V poletnem času si zaradi visokih temperatur in s tem povezane omejene obstojnosti in svežosti nekaterih prehrambenih proizvodov in izdelkov, ki so temperaturno občutljivi, pridržujemo pravico, da jih ne pošiljamo po pošti. 


X. Odstop od naročila, vračilo, plačilo
Uporabnik preveri količino in kakovost naročenega blaga takoj ob prevzemu. V kolikor ugotovi, da blago ni dostavljeno pod dogovorjenimi pogoji, ima pravico, da blaga ne prevzame.
Uporabnik ima pravico zahtevati, da ponudnik:
vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
vrne znesek, ki ga je uporabnik plačal za blago z napako ali
blago z napako zamenja z novim.
Zamenjava blaga ali vračilo denarja se lahko izvrši ob naslednjem naročilu ali neposredno na licu mesta, če je to možno.
Uporabnik lahko odstopi od naročila brez da bi navedel svoj razlog za odstop, in sicer, v 14 dneh od prejema blaga, na način, da o tem obvesti ponudnika na elektronsko pošto storitve@goricanka.si. V tem primeru mora ponudniku vrniti nepoškodovano blago in v nespremenjeni količini, razen, če poškodba blaga ne nastane po krivdi uporabnika. V primeru odstopa od naročila uporabnik krije stroške vračila blaga, kupnina mu bo pa vrnjena na njegov transakcijski račun najhitreje kot je možno, oz. najpozneje v 10 delovnih dneh po prejemu obvestila o odstopu od naročila.
V skladu s 5. odstavkom 43.č člena Zakona o varstvu potrošnikov, kupec nima pravice do odstopa od naročila, če gre za blago izdelano po natančnih navodilih kupca in je prilagojeno.

XI. Izjava glede prehranskih in zdravstvenih trditev pri opisih izdelkov
Vse informacije na straneh spletne trgovine Goričanka so zgolj informativnega značaja in nikakor ne nadomeščajo nasvetov zdravnika, farmacevta ali drugega  zdravstvenega osebja,  prav tako niso nadomestilo za ustrezno zdravstveno pomoč, saj niso priznana s strani zdravstvenih avtoritet.
Izdelki in trditve o posameznih izdelkih na tej spletni trgovini, niso bili ocenjeni s strani državnih inštitucij in niso namenjeni za zdravljenje ali preprečevanje bolezni. Tekstovni opisi posameznega izdelka so zgolj informativne narave in niso bili potrjeni s strani Evropskega inštituta za varnost hrane (EFSA).
V primeru, da jemljete še kakšna zdravila in druga prehranska dopolnila, se pred kombiniranjem z živili posvetujete s svojim zdravnikom ali farmacevtom.

XII. Ravnanje z blagom
V skladu z zakonom o Zdravstveni ustreznosti živil in izdelkov ter snovi, ki prihajajo v stik z živili, se ravnamo v skladu z dobro higiensko prakso, katere cilj je zagotoviti varno hrano.

XII. Informacije in reklamacije
Vsako reklamacijo bomo obravnavali v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Za vse informacije in reklamacije je ponudnik dosegljiv na e-naslovu storitve@goricanka.si oz. na telefonski številki 070569033.
V osmih delovnih dneh bo ponudnik rešil reklamacijo uporabnika oziroma mu posredoval pisno razlago vzroka še nerešene reklamacije..

XIV. Pohvale in pritožbe
Svoje mnenje ali pripombe lahko uporabnik posreduje po elektronski pošti na e-naslov storitve@goricanka.si. Ponudnik bo vsako pripombo in mnenje posameznega kupca skrbno preučil in posredoval odgovor v roku petih delovnih dni.

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova storitve@goricanka.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik bo v osmih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Vse spore, ki ne bodo rešeni med pogodbenima strankama, bo reševalo pristojno sodišče v Murski Soboti.

XV. Varnost
Upravitelj uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanje osebnih podatkov, naročil ter plačil. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe računalniške/strojne opreme ali druge lastnine ter morebitne vnose virusov, ki bi lahko prizadeli uporabnikovo opremo zaradi obiska spletne strani, prenosov besedil, slik, podatkov. Uporabnik je prav tako sam odgovoren za varovanje svojih uporabniških podatkov in gesla. Uporabnik jamči za točnost in resničnost vseh posredovanih podatkov ter ponudniku odgovarja za morebitno nastalo škodo, zaradi netočnih in neresničnih podatkov.
 
XVI. Odstop ponudnika od naročila
Ponudnik si pridržuje pravico, da izjemoma (delno) odstopi od izvedbe naročila v primerih, če naročenih izdelkov zmanjka na zalogi v procesu obdelave naročila, če ugotovi povečano plačilno tveganje kupca, če naročilnica ni bila izpolnjena v skladu s splošnimi pogoji ali če je prišlo do očitne napake v ceniku. V vseh takih in podobnih primerih bomo uporabnika o morebitnem odstopu od pogodbe z naše strani nemudoma obvestili po elektronski pošti.
 
XVII. Piškotki
Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov s katerimi dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.

XVIII. Končne določbe
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine pričnejo veljati z dnem 05.12.2020.